Breaking

вівторок, 6 червня 2017 р.

Instagram визнали найнебезпечнішою для здоров'я соцмережею

Instagram більше за інші популярні соцмережі змушує молодих людей відчувати себе пригніченими і самотніми.
Про це пише .ukrinform.ua
"Такі дані представники Королівського товариства громадського здоров'я RSPH і Руху за здоров'я молоді отримали, опитавши 1479 осіб у віці від 14 до 24 років", - зазначається в публікації.
У рамках дослідження були проаналізовані YouTube, Instagram, Snapchat, Facebook і Twitter. З цього списку самим позитивним іміджем може похвалитися YouTube. Далі йдуть Twitter і Facebook. А ось Instagram і Snapchat багато опитаних пов'язали з такими поняттями, як «самотність», «депресія», «тривога», «створення зовнішнього іміджу».
«Цікаво, що Instagram і Snapchat опинилися в кінці рейтингу в контексті психічного здоров'я і благополуччя — обидві платформи спрямовані на зображення, і, по всій видимості, змушують молодих людей відчувати себе неповноцінними і викликає тривогу», — зазначає глава Королівського товариства охорони здоров'я Ширлі Крамер.
Дослідники попереджають, що соцмережі можуть посилювати проблеми з психікою у молоді, але зможуть і позитивно впливати.